Časté dotazy
Do kdy lze objednat svačinu?
Po dohodě s dodavatelem svačinek lze objednat svačinu nejpozději do 12.00 hod. předchozího dne (tzn. např. na středu můžete objednávat do úterního poledne). Na pondělí lze objednat svačinu do pátečního poledne. Pokud je v týdnu státní svátek, lze objednávat svačinu předchozí pracovní den do polední hodiny (např., je-li v pátek státní svátek, pak na pondělí lze objednat svačinu nejpozději ve čtvrtek do 12.00 hod.).
Dítě onemocnělo, můžu svačinky zrušit?
Samozřejmě. V přehledu objednávek lze svačinky jednoduše stornovat, lze to však udělat nejpozději do 12.00 hod. předchozího dne. Pokud svačinku nestihnete odhlásit, můžete si ji vyzvednout daný den v době od 9.15 do 10. 00 hod. Poté již svačinka propadá bez náhrady.
Kdo svačiny dodává a kdo ručí za kvalitu jídla?
Svačiny jsou ráno vyráběny v pekárně Crocus. Z ledničky jsou balíčky přímo odváženy k nám do školy a ihned těsně po příjezdu po první vyučovací hodině distribuovány do tříd. Škola má odsouhlasené složení svačin, které bude vždy na nálepce na obalu. Za kvalitu jídla ručí pekárna Crocus.
Nabízíte i svačinky pro děti s alergií na lepek či laktózu?
Zatím ne, protože nyní je systém ve zkušebním provozu.
Jak si svačinky objednat?
Stačí provést pár jednoduchých kroků:
- Bezplatně se zaregistrujete.
- Vyplníte informace (jméno a třídu) o žácích (dětech), pro které chcete svačinky objednávat.
- Každému žákovi nabijete přes uvedený bankovní účet kredit - nezapomeňte přidat správný variabilní symbol.
- Po připsání kreditu na účet a tudíž i do programu, můžeme objednávat.
- V aplikaci se snadno zorientujete, najdete tam ta správná tlačítka pro objednání.
Mohou si děti objednat svačinky samy?
Samozřejmě, pokud jim to v programu Vy jako rodič dovolíte. Objednávání je jednoduché a prosté, zvládne to i dítě.
Poslal jsem peníze a nemám zobrazený kredit.
Výpis z účtu se stahuje a do programu nahrává každý den. Vždy ráno jsou připsány všechny platby, které přišly předchozí den. Pokud se některá platba nespáruje s uživatelem (má špatný variabilní symbol) je poslána zpět na účet, ze kterého přišla. Pokud se spletete a zadáte variabilní symbol jiného uživatele, stáváte se tím jeho sponzorem:-). Škola nemá zaměstnaného nikoho, kdo by mohl špatné platby kontrolovat a opravovat.
Pokud tedy k zobrazení navýšení kreditu nedojde během několika dnů, ověřte si, zda Vám platba nebyla vrácena. Pokud ano, zadejte ji znovu se správným variabilním symbolem. Pokud ne, zavolejte do školy a pokusíme se to řešit.
Lze dítěti objednat dvě svačiny?
Ano, pokud máte na kreditu peníze, můžete objednat jednomu dítěti více svačin i různého druhu.
Uvažuje se o nabídce menších porcí baget?
Ano, po ukončení zkušebního provozu se počítá s variantami velikosti svačin.